Benvolguts,

Us presentem la primera edició de l’Obert dels Països Catalans de Scrabble en Català, un torneig que organitza el Club Scrabble Manresa amb molta il·lusió i ambició, i amb la voluntat que, amb el temps, es converteixi en una cita important en l’agenda de tots els jugadors de Scrabble en català d’arreu del món.

El I Obert dels Països Catalans neix amb la intenció de ser un referent pel que fa a la vessant competitiva —esperem comptar amb jugadors del màxim nivell—, i també com una forma lúdica de reivindicar la riquesa de la llengua catalana i el seu ús natural en tots els àmbits.

És per aquest motiu que al Club Scrabble Manresa volem fer especial incidència en la importància de totes les variants dialectals del català (des del balear, el rossellonès i l’alguerès, fins al valencià i al nord-occidental), a les quals atorguem la mateixa validesa i el mateix reconeixement que l’estàndard central.

I és també per això que hem volgut denominar aquest torneig Obert dels Països Catalans, amb el qual volem aportar el nostre petit granet de sorra al foment de l’ús de la nostra llengua compartida —en aquest cas a través del joc de l’Scrabble— a tots els territoris de parla catalana. I tot plegat ho fem amb el desig que aquesta iniciativa sigui prou engrescadora per a tothom i que un bon nombre de participants s’animin a jugar amb nosaltres. Tothom hi és benvingut!

Club Scrabble Manresa

Si voleu fer difusió del torneig, penjant el cartell a la seu del vostre club o en llocs on pugui ser d'interès, podeu descarregar-vos el cartell en alta resolució clicant aquí.

També podeu descarregar les bases completes en versió en PDF aquí.

Organitza:

Club Scrabble Manresa

Patrocinen:

Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana Obra Social de CaixaTerrassa

Amb el suport de:

Ajuntament de Manresa Òmnium Cultural Regió 7 Televisió de Manresa Mattel

Col·laboren:

CatPress Escacs Catalònia Club Autoescola TRAC Taverna dels Predicadors
Índex - Cultura i Oci

Inici Reglament del torneig Reglament de les partides Ubicació Premis Inscripcions

Si voleu visitar la pàgina del Club Scrabble Manresa, cliqueu aquest enllaç.