La nova web del Club Scrabble Manresa

Tampoc no ens volem descuidar de donar-vos la benvinguda a aquesta nova pàgina del Club que tot just estrenem. Aquí trobareu tota la informació que sapiguem donar-vos sobre nosaltres, sobre les nostres activitats i competicions, i sobre el món de l’Scrabble en general.

Per descomptat que també intentarem recollir tots els vostres suggeriments pel què fa als continguts i a les activitats del Club, i també acceptarem de bon grat tota col·laboració que ens vulgueu proposar.

Tant aquesta pàgina com el Club es gestionen i mantenen de forma totalment voluntària i desinteressada gràcies a la col·laboració de tots els membres, per tant disculpeu si mai l’actualització resulta una mica irregular. Per part nostra, però, us assegurem que ens hem fet tots els bons propòsits…

Aquesta entrada ha esta publicada en Eines, General, Manresa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.