Aplicació de la fe d’errates en el diccionari arbitral

Com ja sabeu, el diccionari arbitral utilitzat al Club Scrabble Manresa és el Diccionari Oficial de l’Scrabble en Català (DOSC), editat per Enciclopèdia Catalana. El que potser no sabeu tots és que aquest diccionari té una seu internàutica on, a part d’altres informacions, s’han anat recollint les errades localitzades en la primera edició per tal de recopilar-les en una fe d’errates. Les podeu consultar a través de l’enllaç http://193.145.43.51/dsc/dosc_err.htm .

Doncs bé, després de comentar-ho entre alguns jugadors i de haver-nos trobat ja alguna vegada en problemes a causa d’aquestes errades, hem cregut oportú començar a aplicar les esmenes que s’hi mostren.

Per tant, a partir del proper dilluns dia 23 d’octubre, considerarem com a diccionari arbitral el DOSC (com fins ara) però afegint-hi les esmenes fetes fins el 7 de febrer de 2006.

A partir doncs d’aquest dilluns i per a tal fi, trobareu, adjunta a cada diccionari del Club, una fotocòpia que recull totes aquestes esmenes.

Aquesta entrada ha esta publicada en Campionats, Diccionari, Manresa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.