2n Campionat Mundial de Scrabble en Català 2007

Segurament ja n’esteu tots molt ben assabentats, perquè fa dies que n’estem parlant, però pel despistats no està de més fer recordatori que enguany se celebra la segona edició del Campionat Mundial de Scrabble en Català.

La novetat d’enguany és que el campionat creix pel que fa a fases de competició i seus, i que des del Club Scrabble Manresa estem col·laborant amb el Club Queimada de Barcelona i el Club Scrabble Matadepera en la organització. Una de les fases classificatòries es jugarà a la nostra ciutat el dia 5 de maig al “Via Fora!”, i per suposat esteu tots convidats a participar-hi.

Trobareu tota la informació sobre el campionat i les inscripcions al web www.mundialdescrabbleencatala.tk

No trigueu! Les places són limitades!

• del.icio.us
  • LaTafanera
Aquesta entrada ha esta publicada en Altres clubs, BARRUF, Campionats, Manresa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.