Resultats del 3r Obert dels Països Catalans

Ja podeu consultar tots els resultats de la 3a. edició i visitar la galeria fotogràfica.

Felicitem al campió Nemesio Moreno, invicte en totes sis rondes de l’obert, una prova de l’excel·lent nivell dels jugadors de Cerdanyola del Vallès.

El segon lloc va ser per un jugador local, Valentí Rossell, que també va endur-se el premi a la jugada més valuosa, amb un SOBTARAN de 149 punts.

La tercera posició l’aconseguí Octavian Mocanu, també del Club Scrabble Cerdanyola del Vallès.

Destaquem també el premi a la màxima puntuació aconseguida per un jugador en una partida, Montse Hergueta va aconseguir la fita de 605 punts a la ronda 3.

El Club Scrabble Manresa està molt satisfet de, un any més i ja en portem tres, haver aconseguit reunir un bon grapat de jugadors al voltant dels taulers, faristols i fitxes de Scrabble. Per això, volem agrair a tots aquells que han fet possible aquesta edició:

• al Regió7 i tot els mitjans que s’han fet ressò de l’esdeveniment
  • al Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana i a l’Obra Social de la Caixa pel suport econòmic
  • a l’agència CatPress per la seva col·laboració en la difusió del campionat
  • a l’Hotel Pere III i a tot el seu personal pel bon tracte i les facilitats rebudes
  • i, sobretot, i molt especialment,a tots els jugadors la seva participació al campionat, la seva col·laboració i fair-play.

Aquesta entrada ha esta publicada en Campionats, Manresa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.