Resultats del 4t mundial de Scrabble en català

Diumenge passat fa finalitzar el 4t mundial de Scrabble en català. Després de dues jornades escrablístiques i 10 rondes, ja tenim nou campió. Felicitem en Miquel Sesé per haver recuperat el títol de campió mundial, amb 9 victòries, l’Ernest Teniente, sotscampió amb 8 i Anna Genís, tercera classificada, amb 7.

Teniu tots la classificació final i el resultat de totes les rondes al web del mundial.

En clau manresana destaquem la bona actuació de la nostra delegació, que ha assolit la segona posició en la classificació per equips, després de la UF. També fem esment del guardó obtingut per l’Eric Olmedo, que ha sigut el millor debutant mundialista d’aquesta edició, amb 6 victòries. L’enhorabona a tots.

Eric Olmedo recollint el guardó al millor debutant mundialista

Delegació del Club Scrabble Manresa: Àlex Abad, Eric Olmedo, Joan Montané, Muntsa Clotet, Ramon Torres i Valentí Rossell

Delegació del Club Scrabble Manresa (d'esquerra a dreta): Àlex Abad, Eric Olmedo, Joan Montané, Muntsa Clotet, Ramon Torres i Valentí Rossell

Aquesta entrada ha esta publicada en Campionats, Manresa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.