Agenda escrablística

Fem difusió dels propers esdeveniments escrablístics.

El proper 12 de maig, podeu participar al 3r torneig de Scrabble de Badalona, en format suís a 5 rondes. Teniu tota la informació al web de la FISC.

El proper 2 de juny, podeu participar a la 2a Copa Tísner de Scrabble català per equips, torneig commemoratiu del centenari del naixement d’Avel·lí Artís-Gener, introductor del joc en català. Tenim confirmats prou jugadors per a formar un equip, però en podem formar més d’un!!! Si esteu interessats en participar, feu-nos-ho saber per organitzar l’expedició manresana. També podeu inscriure-us a títol individual. Teniu tota la informació al web del Mots i Més a Molins, club de Scrabble.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Altres clubs, Campionats, FISC i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.