Jugades mil·lenàries

Fer una centenària és un fet prou satisfactori. Aconseguir jugar una bicentenària és un fet excepcional, i el somni de tot jugador. Fins i tot, tenim constància d’una tricentenària però, quina és la jugada de més puntuació que es pot aconseguir jugant a l’Scrabble? Encara no coneixem la resposta exacta a aquesta pregunta, però sí sabem que, com a mínim, és superior a 1699 punts.

Dijous passat, al web del MimaM, en Dani Bardés va publicar un repte molt interessant. Més que un repte, era un trencaclosques amb una jugada de 1699 punts com a solució. IM-PRE-SSI-O-NANT!!!

super-1699

DESHARMONITZAVA, 1699 punts

Passades 24 h, divendres,  se n’ha publicat la solució i, el que encara és més interessant, el procés que l’ha dut a construir aquesta jugada mil·lenària. Els curiosos del joc segur que troben l’article molt interessant.

Des del Club Scrabble Manresa hem estat rumiant unes quantes hores com aconseguir millorar aquesta fita de 1699 punts. Sí, no ens hi hem pogut estar. I ho hem aconseguit! 🙂

Presentem 2 petites millores, basant-nos en la jugada del Dani, de 1715 punts i 1725. Ambdues jugades es poden construir seguint les regles del joc, i usant el DISC com a diccionari.

super-1715

DESHARMONITZAVA, 1715 punts

super-1725

DESHARMONITZAVA, 1725 punts

Animem a tots els jugadors catalans a millorar la fita de 1725 punts. Es pot arribar a 1800 punts? potser existeix alguna jugada bimil·lenària? rumieu-hi, 🙂

Actualització (18/4/2014): en Dani dels MimaM ha trobat una jugada encara més alta, el nou rècord és de 1.728 punts.

• del.icio.us
  • LaTafanera
Aquesta entrada ha esta publicada en jocs. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jugades mil·lenàries

1. Retroenllaç: La fem més grossa? | Mots i Més a Molins, club de Scrabble

Els comentaris estan tancats.