Manresans a la 2a Copa Tísner

Obligats per les normes cortesia, hem esperat a publicar aquest article fins que el club amfitrió del torneig no penges la crònica de la 2a Copa Tísner. Una vegada fet això, ens plau proporcionar-vos la notícia al nostra web.

El passat 2 de juny, vam disputar la 2a Copa Tísner, partides d’escrable clàssic en modalitat per equips. Des de Manresa vam participar amb 6 jugadors, 5 d’ells formaven «el Punyalet» i en Javier Larrañaga, que s’estrenava en campionats en català, va participar amb l’equip pratenc, amb uns resultats excel·lents.

d'esquera a dreta: Joan Montané, Rosa Riera, Eric Olmedo, Ramon Torres, Javier Larrañaga, Valentí Rossell i Muntsa Clotet

L’equip campió va ser «el Punyalet», que només va cedir un empat a la primera ronda contra el poderós equip dels «deseners».

Ronda 1 de la 2a Copa Tísner, «deseners» contra «el punyalet», l'empat presagiava com d'ajustat havia de ser el campionat.

Ronda 6 - Delta Prat

Ronda 6 de la copa, en Javier Larrañaga jugant al Delta Prat

Teniu tota la informació al web del MiMaM, fotografies i resultats.

Des del Club Scrabble Manresa volem felicitar a tots els jugadors manresans que van participar-hi. I també volem agrair als organitzadors la magnífica jornada que ens van proporcionar, a la Sala Gòtica de Molins de Rei.

Entre de premis a l'equip guanyador

«el Punyalet», integrat pel Valentí Rossell, l’Eric Olmedo, la Rosa Riera, el Mon Torres i la Muntsa Clotet (absent). El premi el lliura en Raimon Artís, fill d’en Tísner.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.