Resultats del Torneig del Prat

Com ja sabeu el dissabte passat, 1 de desembre, es va celebrar al Prat de Llobregat el 3r Torneig d’Hivern de Scrabble en Català, al qual va assistir una nombrosa representació manresana: 8 jugadors del nostre club, d’un total de 31 participants.

El campionat es va jugar a un total de 5 rondes en sistema suís, després de les quals només quedaria una sola jugadora amb 5 victòries, la Carme Esmerats del Club Queimada de Barcelona. El segon i tercer lloc es van haver de decidir al desempat en una duplicada a quatre rondes, després que 5 jugadors quedessin empatats a quatre victòries (entre els quals dos manresans). Podeu veure la classificació final al blog del Club del Prat, i us recordem també (especialment a tots els participants) que tots els resultats computaran en la propera actualització del BARRUF.

L’apunt curiós és que, tot i tenir 8 representants manresans, en cap de les 5 rondes no hi va haver cap emparellament que els enfrontés entre ells.

Des d’aquí volem felicitar al Club de Scrabble del Prat per la bona organització, per l’èxit de la convocatòria i per fer-nos passar una altra bona jornada scrabblística, i els animem a seguir endavant amb aquesta iniciativa tot esperant poder-la incloure al nostre calendari any rere any.

Voldria afegir també que, als que hi vàrem assistir, ens va picar una mica el “cuquet” d’ampliar el calendari scrabblístic nacional tot organitzant un Open oficial i “barrufable” a casa nostra, o sigui que potser ha arribat el moment de començar-ne a parlar!

Aquesta entrada ha esta publicada en Altres clubs, BARRUF, Campionats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.