Estrenem nova adreça web

Després de més de mig any sense web, degut a problemes tècnics amb l’anterior proveidor gratuït, al Club Scrabble Manresa finalment hem pogut fer una passa més i hem passat a formar part de la comunitat internàutica catalana com a membres de ple dret. Així que, a partir d’ara, la nostra adreça oficial és www.clubscrabblemanresa.cat . Ja no us trobareu més publicitat, ni caigudes del servidor, ni connexions lentes… només SCRABBLE!

Des que ens vàrem quedar sense pàgina web, hem acabat una competició de Lliga, n’hem jugat una de Copa, hem jugat la Copa Tísner, hem fet una duplicada,… i fins i tot un dinar amb lliurament de guardons inclòs. Ara ja podreu consultar de nou la informació actualitzada sobre totes aquestes activitats (si més no, de la Lliga i la Copa) a través d’aquesta nova adreça. Visiteu-nos!

Aquesta entrada ha esta publicada en Eines, General, Manresa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.