3r Campionat Mundial de Scrabble en Català

El proper dissabte 23 de maig se celebrarà a Granollers el 3r Campionat Mundial de Scrabble en Català.

Segons han disposat els companys de la Unió Faristolaire, organitzadors d’aquest torneig, el nombre total de participants a la fase final del Mundial serà de 24 jugadors, d’entre els quals un total de 5 places corresponen a jugadors del Club Scrabble Manresa.

Hem cregut que la millor (i més emocionant) forma d’assignar aquestes 5 places fóra jugant un petit torneig de classificació entre els jugadors manresans. Doncs bé, ja us podem confirmar totes les dades sobre aquesta ronda classificatòria. Us ho expliquem tot seguit:

Dia: dissabte 16 de maig

Lloc: Taverna dels Predicadors

Horari previst:

• Matí d’11 a 2 (2 o 3 rondes)
  • Tarda de 4 a 6 (1 o 2 rondes restants)

Format: Scrabble clàssic (1 contra 1), sistema suís a 4 rondes

Qui hi pot participar:

Tots els jugadors que hagin pres part en qualsevol edició de les competicions del Club Scrabble Manresa (lliga CUSCA, Copa del CSM, o Torneig de Festa Major). L’ordre inicial per al sorteig s’establirà a partir del BARRUF de cada jugador, i en cas de no tenir rànquing, segons l’ordre d’inscripció.

Qui es classificarà:

Passaran a la fase final de Granollers els 5 jugadors amb més victòries. En cas d’igualtat, el primer criteri de desempat serà el diferencial de punts a favor/punts en contra, i el segon el total de punts a favor. Si algun dels classificats renunciés a la seva plaça pel motiu que fos, el dret passarà a ser per al següent classificat segons el mateix criteri.

Normes:

• Les partides de la fase classificatòria es regiran segons les normes habituals de les partides del Club Scrabble Manresa. Només cal tenir en compte algunes especificitats:
  • Possiblement no hi hagi àrbitres, per tant les impugnacions s’hauran de resoldre entre els mateixos participants
  • Com és habitual al Club, s’accepten totes les variants dialectals, malgrat que a la fase final cal tenir en compte que no s’acceptaran l’algueresa ni la rossellonesa.
  • S’utilitzaran els rellotges tipus temporitzador emprats habitualment per a la lliga CUSCA.

Així doncs, aneu-vos reservant el dia 16 a l’agenda, i us agrairem que us poseu en contacte amb nosaltres per tal de confirmar la vostra participació.

• del.icio.us
  • LaTafanera
Aquesta entrada ha esta publicada en BARRUF, Campionats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.