5è Obert de Scrabble El Prat 2009

5è Obert del PratEl proper dia 4 d’octubre a les 10 del matí se celebrarà la cinquena edició del campionat en català organitzat pel Club de Scrabble del Prat de Llobregat. Properament trobareu tota la informació sobre el torneig a la seva web, www.scrabbleprat.org, mentrestant ja us hi podeu inscriure mitjançant el formulari d’inscripció que hi trobareu.

El sistema de competició serà el suís, en enfrontaments d’un contra un, amb un total de 5 rondes. El preu de la inscripció tant per als jugadors com per als acompanyants que vulguin dinar serà de 15€, i tant els uns com els altres hauran d’omplir el formulari escollint la opció corresponent i el menú que voldran per tal de facilitar-los les tasques organitzatives.

Aquells que us hi vulgueu desplaçar des de Manresa, feu-nos-ho saber i mirarem d’organitzar una mica l’expedició.

Aquesta entrada ha esta publicada en Altres clubs, Campionats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.