Final de temporada 2010-2011

Dissabte vam acomiadar la temporada 2010-201 amb la publicació dels resultats finals de la lliga CUSCA i l’edició de la 5a. Copa del Club Scrabble Manresa.

Podeu consultar un resum dels principals índexs de la lliga al nostre web, o les diferents classificacions de la lliga CUSCA aquí, felicitem a la campiona absoluta, la Muntsa Clotet. També la felicitem pel triomf aconseguit a la 5a. Copa del Club Scrabble Manresa, que ha assolit de forma invicta, concloent una magnífica temporada amb un doblet digne del Barça de Guardiola, llàstima que a Manresa no juguem la Xampions, 🙂

5a. Copa del Club Scrabble Manresa, en joc

D'esquerra a dreta: M. A. Malagarriga, Pep Torres, Eric Olmedo i Jaume Serra

Teniu tots els resultats de la copa, computables pel BARRUF, al web específic.

Amb  la 5a. Copa CSM jugada, donem per finalitzada la temporada 2010-2011. La propera cita escrablística, que obrirà la temporada 2011-2012 del club, serà el torneig de Festa Major, previst pel 3 de setembre. En les properes setmanes us en donarem més detalls, us esperem a tots.

Gaudiu de les vacances!!!

Aquesta entrada ha esta publicada en BARRUF, Campionats, Manresa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.