Nous clubs, nous jugadors, la mateixa afició

Ens fem notícia de l’aparició de dos nous clubs d’escrable en català.

Una notícia que teníem pendent de publicar. Des de la tardor de 2010, i amb activitat regular des de la primavera, s’ha constituït el Mots i Més a Molins, club de Scrabble, a la vila de Molins de Rei. Vora una desena d’aficionats al nostre joc favorit que en el seu primer any de vida han organitzat la lliga CUSCA i una copa de partides 1 contra 1 en format tots contra tots.
Cartell de Molins de Rei

A les Pitiüses, els propers dies, i també a partir d’un grup d’amics que juguen regularment a l’escrable, es formalitzarà la creació del Club Scrabble Eivissa, el primer club d’escrable en català fora del principat!!! I atenció, tenen la intenció d’organitzar el I Campionat de Scrabble d’Eivissa el dia 22 d’octubre.
Portada del suplement Mola del Diari d'Eivissa, 21/7/2011

Des del Club Scrabble Manresa donem la benvinguda a aquests dos nous clubs, i als seus jugadors, al nostre petit gran món de paraules.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Altres clubs, Campionats i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.